حميدرضا يعقوبي آويني
13 شهریور

مشتریان وفادار

در دنیای رقابتی امروزه بهبود و افزایش مشتریان وفادار، یکی از مهمترین عوامل موفقیت برای برندهای پیشرو است تا بتوانند جایگاه برند خود را حفظ نمایند.

اگر به دنبال ایجاد مزیت رقابتی برای برند خود هستید راهکارهای استراتژیک برای خلق و توسعه مدیریت تجربه مشتریان را حتما در دستور فعالیت های اصلی بازاریابی و برندنیگ خود در نظر بگیرید.

یادتان باشد هیچ کسب و کاری بدون مشتری مفهوم پیدا نمی کند.

حمیدرضا آوینی -۱۳۹۹/۰۶/۱۳

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.