حميدرضا يعقوبي آويني
29 شهریور

رضایت مندی مشتریان

مسیر تبدیل شدن یک مشتری بالقوه به مشتری واقعی و سپس مشتری وفادار، معمولاً مسیری طولانی و چندمرحله‌ای است؛ مسیری که می‌توان آن را به یک سفر تشبیه کرد.
پس با صبر و حوصله به تولید محصولات ‌ و ارائه خدمات با کیفیت با هدف جذب و جلب رضایت مندی در مشتریان بپردازید.

تنها رضایت مندی مشتری است که این مسیر را براتان هموار و راحت می کند.

حمیدرضا آوینی – ۱۳۹۹/۰۶/۲۹

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.